Discovery Sport Forum banner

Is Advanced Tow Assist een waardevolle optie?

4.5K views 4 replies 4 participants last post by  Flamgirlant  
#1 ·
Ik ben geïnteresseerd om te weten wat de ervaringen van mensen zijn met het gebruik van de Advanced Tow Assist op de DS. (1) Is het een optie die de moeite waard is om voor te betalen? (2) Is het mogelijk om het achteraf in te bouwen als het niet in de bouwfase is gespecificeerd?

#2 ·
Kortom, nee.
Het doet niet veel meer dan dat het je in staat stelt om gemakkelijk in een rechte lijn achteruit te rijden. Maar als je probeert achteruit te rijden en een bocht te maken, helpt het helemaal niet.

#3 ·
Flamgirlant said:
Ik ben geïnteresseerd om te weten wat de ervaringen van mensen zijn met het gebruik van de Advanced Tow Assist op de DS. (1) Is het een optie die de moeite waard is om voor te betalen? (2) Is het mogelijk om het achteraf in te bouwen als het niet in de bouwfase is gespecificeerd?
Het krijgt een zeer goede beoordeling op de full-size Discovery en werkt hetzelfde.

Eenmaal geactiveerd, kan de draaiknop van de klimaatregeling aan de bestuurderszijde nu worden gebruikt om het pad van de aanhanger te besturen bij het achteruitrijden.

Als het vereiste pad is ingesteld met behulp van de draaiknop van de klimaatregeling, gebruikt u het gaspedaal en de rempedalen om de aanhanger te manoeuvreren.

https://www.ownerinfo.landrover.com/document/3A/2021/T22693/42407_en_GBR/proc/G2441606

Maakt achteruitrijden een stuk eenvoudiger. Nee, je kunt dit echter niet achteraf inbouwen.

Ik zou voorstellen om de dealer te bellen om het in actie te zien.

#4 ·
Leuke LR-video over Tow Assist