Discovery Sport Forum banner

Buitenspiegels

5.1K views 7 replies 3 participants last post by  elkrider  
#1 ·
Weet iemand of de buitenspiegels bediend kunnen worden wanneer nodig, maar de open- of sluitfunctie bij het vergrendelen door de dealer uitgeschakeld kan worden?

Ik heb de mijne gisteren uit laten schakelen, om erachter te komen dat het of aan of uit is.... Het handboek is een beetje dubbelzinnig over dit onderwerp.

:roll:

#2 ·
Als u beide selectieknoppen voor de spiegel ingedrukt houdt, kunt u de spiegels handmatig intrekken en weer handmatig uitklappen. Als u ze handmatig hebt ingetrokken en vervolgens de auto hebt vergrendeld, zullen ze niet meer uitklappen wanneer u ontgrendelt.

#4 ·
Ze bedoelen waarschijnlijk dat het automatisch intrekken helemaal aan of helemaal uit staat. Uw handmatige bediening moet beschikbaar zijn, ongeacht of ze het hebben uitgeschakeld of niet.

#5 ·
Helaas lijkt er een bug in de software te zitten. Volgens de handleiding zou het moeten werken zoals eerder beschreven, maar dat doet het niet. De dealer kon de parameter niet vinden om het automatisch inklappen in/uit te schakelen, dus heeft hij de inklapoptie verwijderd. Zoals uw dealer zei, alles of niets. Ik heb dit al eerder genoemd, maar niemand leek zich erom te bekommeren. Als ik de uitgebreide spiegels gebruik om te slepen, moet de automatische functie uitgeschakeld zijn, maar ik wil ze handmatig kunnen bedienen. Het zou fijn zijn als u via CRC een klacht indient. Hoe meer klanten klagen, hoe sneller het wordt opgelost. Kan niet zo moeilijk zijn. Andere LandRover-modellen hebben de softwaremodule. Het is niet nodig om het wiel opnieuw uit te vinden. :)

#6 ·
Simon, ter verduidelijking: als ze het automatisch inklappen uitschakelen, kun je ze niet van binnenuit in- of uitklappen met de twee knoppen tegelijk... Het is alsof de elektriciteit ervan aan of uit staat... Ook de uitschakeling van de achteruitkantelfunctie werkt niet... Het is belachelijk! :oops:

#8 ·
Het is inderdaad zo. Ik wacht op de dag dat ik mijn spiegels beschadig bij het passeren van de smalle garagedeur, aangezien ik de spiegels niet meer kan inklappen....